Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
Da jeg deltog i en konspirations(teori)-udsendelse på P3
5
0:00
-22:15

Da jeg deltog i en konspirations(teori)-udsendelse på P3

DR P3-vært Anton Ringdal havde inviteret mig til at være medvært på radioudsendelsen Balalajka onsdag d. 20. marts 2024
5
Jeg havde æren og være stand-in for Antons normale medvært Mathilde,

Programmet varede en hel time, men der blev spillet en del musik. Derfor har jeg klippet lyden sammen, så du kan lytte til den snak og debat der blev ud af det:)

Forinden programmet lavede jeg nedenstående video udenfor DR-Byen:

Selvom jeg har næsten 5.000 venner på Facebook, så var videoen set omkring 20 gange en time efter der var lagt op. Facebook synes ikke at andre skal se det jeg lægger op :-)

Dagens emner i Balalajka var som følger:

  • Whistleblower hos Boeing begår selvmord

  • Hvad sker der for Kate Middleton?

Herunder kan du se via Yahoo Finance, at det er Vanguard, Blackrock og State Street der ejer Boeing:

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!