Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript
1

DANMARK TRUET AF ATOMKRIG - DEL 2

Jovan og jeg har lavet en video, hvor vi besvarer to spørgsmål omkring hvorfor Vesten optrapper konflikten i Ukraine? Samt hvorfor vi hverken kan stole på den danske regering, USA eller Rusland.
1

OBS: Dette er del 2 af en videooptagelse med Jovan og jeg selv fra torsdag aften d. 26. september 2024. Desværre blev den første video ikke sendt ud med det første nyhedsbrev i serien, men du kan se Del 1 ved at klikke herunder:

Den første del var en gennemgang af situationen, som er blevet skabt af Mette Frederiksen ved at give grønt lys til Ukraine til at bruge bl.a. de donerede F-16 fly til at angribe langtrækkende mål i Rusland, samt ved at optræde på Bloomberg TV, hvor hun satte sig i spidsen for Europæiske ledere der vil have Ukraine til at angribe mål langt inde i Rusland med endnu kraftigere våben.

Politikerne har forberedt sig på denne eskalering hen mod en mulig atomkrig

Det er li’som en meget dårlig film der bliver afspillet i real-life. Kigger man nogle måneder tilbage i tiden, så begyndte politikerne faktisk at forberede os på den situation som vi ‘tilfældigvis’ er havnet i.

Beredsskabsstyrelse udmeldte meget pludseligt d. 15. juni 2024, at nu skulle danskerne til at preppe for en eventuel krisesituation.

Nedenstående video blev lavet d. 16. juni 2024, dagen efter at Beredskabsstyrelsen holdte et pressemøde sammen Forsvarsminister Troels Lund Poulsen.

TV 2 virkede også mærkeligt forberedt på at give nyheden fuld gas på alle tangenter. Se TV 2s hjemmeside HER!

“We’ve only just begun!”

Jeg lavede nedenstående video d. 16. juni, dagen efter pressemødet:

Er det bare mig eller kan du også se et mønster i magthavernes koreograferede marionetteater? Se det ikke ud som om at de godt ved hvad der er på vej? Og i så fald, hvorfor er de så dygtige til at koreografere begivenhederne?

Synes du jeg gør et godt stykke arbejde? - Og vil du gerne hjælpe med ressourcer til at jeg kan blive ved?

Hvis du kan li’ mit arbejde og gerne vil støtte mig, så kan du fx. købe mig en kop kaffe for 35 kr. HER!

Endnu bedre hvis du støtter mig med et månedligt beløb og bliver betalende modtager af mit nyhedsbrev, ved at klikke på knappen herunder:


Jeg sender også nyhedsbreve ud på engelsk. Hvis du har misset nogle af de engelske nyhedsbreve, så kan du finde nogle af dem herunder:
(OBS: Man skal abonnere særskilt på de engelske nyhedsbreve for at modtage dem automatisk i sin email-inbox)


The Danish Illusion
Zelensky the real estate millionaire - (and president of Ukraine!)
According to the X/Twitter profile @ivan_8848 Ukraine’s President Zelensky is more wealthy than most people can imagine…
Listen now

The Danish Illusion
UN Assembly: Danish Foreign Minister Lars Løkke Rasmussen on the war in Ukraine
Danish Minister of Foreign Affairs Lars Løkke Rasmussen speaking on behalf of all the Nordic countries…
Listen now

The Danish Illusion
We all almost died last week!
But we all survived - Biden did not give the ‘green light’ for Ukraines use of long-range weapons against Russia…
Listen now
The Danish Illusion
Understand the Lebanon pager attack by understanding the Israel-BigTech-Unit8200-Russia-USA big picture
Listen now

VÆR OGSÅ OPMÆRKSOM PÅ at du kan lytte til en engelsk oversættelse og indtaling af min bog Illusionen om Danmark/The Danish Illusion. Du kan finde første afsnit ved at klikke på linket herunder:

The Danish Illusion
The Danish Illusion - Audio podcast #1 - Foreword
The Danish Illusion…
Listen now

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!