Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript

Hjælp din folketingspolitiker til større indsigt for 100 kr.

Med din hjælp sender jeg et eksemplar af Illusionen om Grundloven til alle 179 karrierepolitikere.

Nu er første oplag på 300 stk. af Illusionen om Grundloven næsten brugt op, og det er tid for mig at bestille andet oplag. Der er stadig 179 folketingsmedlemmer der endnu ikke har fået et eksemplar.

Overfør 100 kr. så netop din ‘favorit’ i Folketinget får sig en bog!

Hjælp med at det sker ved at forudbestille et eksemplar for 100 kr. pr. stk. pr. folketingsmedlem. Du må gerne bestille flere eksemplarer ved fx. at betale 200, 300, eller 500 kr, eller mere.

MobilePay: 53891307

Kontooverførsel til min konto i Skjern Bank: 7780-0006001242

Så snart der er forudbestilt 100 stk. så garanterer jeg at alle 179 dolketingsmedlemmer får hver deres eksemplar, ligesom med Illusionen om Danmark Del 1.

Jeg kommer til at lave en video inde fra folketingsteateret når jeg afleverer bøgerne.

Der er stadig et par håndfulde tilbage af første oplag

Du kan stadig nå at få et eksemplar af første oplag, da jeg har omkring 35-40 stk. tilbage. Du kan finde oplysninger om at bestille til dig selv ved at trykke på knappen herunder:

Køb bogen til dig selv HER!

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!