Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript
1

OBS: SEND IKKE FLERE PENGE, VI ER I MÅL! -Hjælp med at få Thomas med til WHO demonstration i Geneve

Thomas Friis Bruun har været utrolig aktiv og sat sig godt ind i WHO's Power Grab via pandemitraktat og IHR-ændringer. Han vil være et vildt godt aktiv at have med til Geneve i weekenden!
1

https://www.roadtogeneva.com/

Jeg kontaktede Thomas for at få ham med til Geneve, men han har ikke selv midlerne til at betale for togbillet, flybillet og overnatning i Geneve. Derfor håber jeg du vil hjælpe.

Hvis du støtter med et mindre eller større beløb på enten mobilepay 53891307, eller konto 7780-6001242, så vil Thomas og jeg selv sørge for at rapportere fra den store demonstration i Geneve i weekenden.


Se den tidligere video-podcast som Thomas og jeg lavede for lidt over en måned siden:


Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!