Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript
2

Jagttegn og gravefri have

Nye boller på suppen!!! - Vi tager bøssen i den anden hånd!
2

Ændring af fokus

Jeg har i mange måneder sagt at jeg efter festen d. 9. marts vil til at ændre oplysnings-fokus hen imod den fremtid, som jeg mener er på vej. En fremtid hvor den verden som vi kender delvist vil bryde sammen.

At tage jagttegn er for mig nærmest som at aftjene min værnepligt igen. Det er nødvendigt, og oplysningen om det er endnu vigtigere. For os som ved mere end dem-som-ikke-ved (og som heller ikke vil vide noget), hos os ligger der en forpligtelse, som går ud på at vi forbereder os!

Vi skal forberede os på fremtiden, og så vidt muligt også forberede andre på den, samt forberede at vi kan hjælpe dem-som-ikke-ved når den tid kommer. Også selvom mange ikke fortjener det!

- Det hedder medmenneskelighed og kærlighed og det er essentielt for vi menneskers liv her på jorden !

No dig!

Og så skal vi selvfølgelig evne at forandre en græsplæne til noget spiseligt, uden at ødelægge jorden, og uden at brække vores ryg i ukrudtsbekæmpelses-bestræbelserne. Og det er hvad ‘No dig’ står for, altså gravefrit havearbejde!

Link til GRAVEFRIT HAVESELSKAB/Spis din græsplæne-nyhedsbrevet:

Bemærk at alle betalende medlemmer på Illusionen om Danmarks nyhedsbrev - altså alle som er medlem pr. dags dato - vil få gratis adgang til GRAVEFRIT HAVESELSKAB for en periode på 6 måneder fra i dag!

Værsgo’ til jer og med en stor tak for at tro på mit arbejde!

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!