Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
Jul i Biblioteket - Episode 12
2
0:00
-18:27

Jul i Biblioteket - Episode 12

Israelske Elbit Systems & Self-amplifying mRNA vacciner
2

Velkommen til en episode, hvor jeg desværre må undvære Jovan. Til gengæld er Henry George med i baggrunden (og Lennon og Jesus;).

Israelske Elbit Systems producerer fremtidens dræber-droner

Jakob Ellemann snublede i januar i Elbit Systems-sagen, og nu er netop Elbit et af de firmaer som beviser at der ikke var noget overraskelsesangreb fra Hamas d. 7. oktober, for det var hverken en overraskelse for Israels forsvar, ej heller for børsmæglerne der shortede MCSI-ETF’erne.
Læs om de shortede aktier HER!

Ellemann og Elbit i artikel fra DR

Lanius dræberdroner fra Elbit Systems - YouTube promotion video

Japan godkender sa-mRNA-vacciner

Glem alt om mRNA-vacciner

Det nye sort er sa-mRNA-vacciner

Self-amplifying messenger ribonucleic acid - en ny vaccineform som producerer endnu flere kunstige spike proteiner end mRNA-vaccinerne.

Der er bare lige et problem: Videnskaben går ud fra at spike proteinet nedbrydes ret hurtigt i kroppen, hvilket også normalt er tilfældet.

Men med kunstigt fremstillet spike protein fra mRNA vaccinerne, så ser der ud til at blive i kroppen i minimum 30 dage (formentligt længere). Det var en af de ting jeg lærte af at deltage i Niels Harrits fantastiske foredrag i sidste uge, og tak for det Harrit.

Men mon ikke dette problem bliver forstærket mange gange med den nye vaccine. Det er Dr. Peter McCullough i hvert fald inde på i en mindre kommentar i vedlagte artikel. Se artiklen HER!

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!