Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
Jul i Biblioteket - Episode 5
3
0:00
-1:02:40

Jul i Biblioteket - Episode 5

"1000 kr. sedlen" - Michael Kastis bliver interviewet af Jovan og Flemming
3

Michael Kastis var med i DR P1’s udsendelsen “P1 Orientering” torsdag d. 30. november, hvor han fortalte hans mening om Nationalbankens plan om at udfase 1000 krone-sedlen.

Du kan lytte til udsendelsen på DR, hvor Michael Kastis er med i ca. 5 minutter fra 12 minutter inde: Lyt HER!

Michael Kastis har opstartet De Nye Penge, sammen med Ole Bjerg og Kaspar Bonde Eriksen.

Lidt senere i podcasten taler vi om et Facebook opslag hvor jeg nævner en artikel i Mandag Morgen.

Jeg bliver kraftigt shadow-banded på Sociale medier, så du må meget gerne hjælpe med at sprede budskabet, ved at dele podcasten vidt og bredt.

Glæd jer til et af de næste afsnit hvor vi skal snakke om ‘Druiderne’ (cliffhanger!!!).

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!