Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
Kontrolleret Opposition - en snak med Jovan
3
0:00
-1:08:56

Kontrolleret Opposition - en snak med Jovan

Begrebet 'Controlled Oppostion' (kontrolleret oppostition) er vigtigt at kende til, hvis man interesserer sig for sandheden. At kontrollere oppositionen er nemlig et vigtig redskab for magteliten.
3

Hvad er kontrolleret opposition?

Lige inden jeg var en tur i Italien fik jeg optaget en god snak med Jovan Tasevski om emnet kontrolleret opposition.

Desværre blev Julian Assange løsladt efter optagelsen med Jovan, så derfor har vi ikke Wikileaks-vinklen med i denne optagelse. Til gengæld har Daniel Orgonite lagt et par gode artikler op om Assange/Wikileaks-sagen:

ChaosNavigator
Julian Assange var del af en religiøs LSD-kult
Lidt om Assanges obskure biografi Julian Assanges tidlige biografi er omgærdet af tavshed og mystik Assange var som barn en del af Hamilton-Byrne kulten, også kaldet 'Familien' Medlemmer af familien troede, at Anne Hamilton-Byrne var reinkarnationen af ​​Jesus Kristus, Messias og en levende Gud. Familien lærte, at verdens undergang var nær, og at Anne var …
Read more
ChaosNavigator
Wikileaks er Limited Hangout PSYOP
'Jeg er konstant irriteret over, at folk bliver distraheret af FALSKE konspirationer såsom 9/11, når vi over det hele fremlægger beviser for rigtige konspirationer, for krig eller finansielt kæmpe bedrageri.' - Julian Assange, Belfast Telegraph, 19. juli 2010…
Read more

For at vide mere om den Genève-tur, som jeg under samtalen refererer til, kan du besøge de nedenstående links:


3 Comments
Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!