Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
Podcast med Jovan Tasevski - Del 3/3
4
0:00
-34:59

Podcast med Jovan Tasevski - Del 3/3

Emner: Beredskabsstyrelsens nye anbefalinger om at være forberedt på krise. Truslen om atomkrig. Mette F. erklærer krig med Rusland. Mette F. får whiplash af skub fra fuld polak. Vi ses på Sommercamp.
4

1. “Forberedt på kriser”

Det er overskriften på Beredskabsstyrelsens nye pamflet (bemærk at kriser er i flertal!).

Se DR’s artikel fra pressemødet om de nye råd fra Beredskabsstyrelsen, klik HER!

Se de nye råd fra beredskabsstyrelsen “Forberedt på kriser”, klik HER!


2. Truslen om atomkrig

Jeg har tidligere udgivet nyhedsbrevet “Vi er allerede i krig med Rusland”, hvor det engelske parlamentsmedlem Andrew Bridgen fortæller om krigen der er startet for lang tid siden, men befolkningen bare ikke har fået besked om. Se herunder:

For at forstå de rent våbentekniske aspekter i denne eskalering hen mod en atomkrig, så kan jeg anbefale dig at læse Stephen Bryens Substack nyhedsbrev fra 12. juni HER.

Du kan abonnere gratis på hans nyhedsbrev Weapons and Strategy her:

Du kan læse om Stephen Bryens baggrund i det amerikanske forsvarsministerium HER!


3. Mette Frederiksen har allerede erklæret Danmark i krig med Rusland

Da statsminister Mette Frederiksen, på opfordring af Nato’s generalsekretær Jens Stoltenberg gav Ukraine lov til at bruge de danskdonerede våben til at ramme mål i Rusland, udstedte hun samtidigt en de facto krigserklæring mod Rusland.

Læs evt. den sidste del af nedenstående nyhedsbrev for at læse om detaljerne:


4. Mette Frederiksen får whiplash af skub fra fuld mand

Se det tidligere nyhedsbrev (klik HER!) for at læse mere om det såkaldte overfald på statsministeren.


5. Vi ses i Himmerland til Sommercamp

Både Jovan og jeg selv vil være en del af ‘underholdningen’ på Løkken Frikirkes Sommercamp fra 9.-14. juli.

4 Comments
Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!