Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript
6

Video-hilsen fra Sommercamp I

Den første ud af to video-hilsner fra Løkken Frikirkes Sommercamp i Nordjylland
6
Fredagssolens første stråler over Sommercampen

Løkken Frikirkes Sommercamp er i fuld gang og dejlige mennesker fra hele Danmark (og fra Færøerne) deltager i stævnet i Thise ved Brønderslev i Nordjylland.

Til ære for dem som ikke kunne være her, så sender jeg lige denne første af to hilsner fra Sommercampen.

Jeg fik ikke gået i dybden med det allervigtigste, nemlig omkring det bibel-revisionistiske, så dette er kun den første video. Der kommer snart en video til i forlængelse af denne, hvor hele humlen bliver vendt.

Hvad betyder bibel-revisionisme? Og hvad betyder det at

Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!