Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
41.000 flyers er på vej ud til danskerne!
1
0:00
-23:24

41.000 flyers er på vej ud til danskerne!

Vil du ikke også hjælpe med at få spredt budskabet om de planlagte amerikanske militærbaser i Danmark?
1
Kan være et billede af bog og tekst

Send penge og få flyers med posten

500 stk koster 250 kr (inkl. fragt

1.000 stk koster 400 kr (inkl. fragt

Husk at skrive din adresse i bankoverførslen:

De 3 Fiktioners konto i Skjern Bank: 7780-0006001242

Så snart du har overført, så skriver du en email på flemming@de3fiktioner.dk, så sender jeg så snart jeg kan.

HUSK: at skrive din adresse og gerne mobil nummer og email så PostNord kan finde dig.

Der er 30.000 på lager lige p.t.

Leveringstiden er højst 2-4 dage, hvis du bestiller med det samme, nogle gange bliver de leveret dagen efter jeg sender dem.

Eller få dem trykt på et lokalt trykkeri

Du kan få trykt A5-flyers på et lokalt trykkeri, eller selv bestille dem hos Print24 (det er billigt, men med 7 dages levering!).

Du kan finde den tryk-klare fil ved at klikke HER, eller klikke på billedet herunder:

Du har ikke råd, men vil gerne dele MANGE flyers ud?

Så skriver du bare en email til flemming@de3fiktioner.dk og motiverer for mig, hvor mange du vil have tilsendt, så sender jeg gratis til dig:) <3


Vil du gerne have en overskuelig gennemgang af betydningen af denne bilaterale forsvarssamarbejdsaftale med amerikanerne, så kan du med fordel læse nedenstående tidligere opslag/podcast her på kanalen (HUSK at abonnere!):


Discussion about this podcast

Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!