Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
Zoom-møde om at overleve i fremtiden!
3
0:00
-8:34

Zoom-møde om at overleve i fremtiden!

Prepping, hjemmedyrkning, guld, sølv, crypto, bofællesskaber, redskaber, bytteøkonomi, brændstoflager og alle de andre spørgsmål om, hvad der er godt at være forberedt på, i den tid vi går ind i.
3

Hvordan kommer fremtiden til at se ud?

Om Storm Petersen sagde de kloge ord om fremtiden, kan man altid diskutere. Men det kan ikke diskuteres at der vitterligt er sandhed i ordene.

Derfor har jeg heller ikke lyst til selv at spå alt for meget om fremtiden. - Det lader jeg Klaus Schwab (grundlægger af World Economic Forum) om; hvilket jeg også skriver mere uddybende om i det afsluttende afsnit i bogen “Fritænkerne”. Og “Schwabberen” han er ikke i tvivl: Efter coronapandemien kommer der en økonomisk nulstilling, et “economical reset” for at bruge hans egne ord.

Det interessante er ikke om vi alle står foran store forandringer, for det gør vi! Det interessante er hvordan disse forandringer kommer til at forløbe, og hvordan den almindelige dansker, heriblandt dig, kommer til at klare sig.

Jeg vil gerne facilitere en diskussion og debat her på bloggen, om netop det emne!

Jeg mener at tiden er inde nu, for jeg tror selv, at der kommer et økonomisk reset inden udgangen af 2025! Muligvis allerede her i 2024! Der kommer i hvert fald en del store samfundsforandringer her i 2024, det er jeg slet ikke i tvivl om, hvilket jeg baserer på de mange forandringer vi allerede ser skylle ind over os, såsom Tv-transmitteret folkemord i Gaza, dansk tronskifte, amerikanske baser i Danmark, WHO pandemiaftale(r), foræring af det danske forsvar til Ukraine og nye vanvittige love der skyller ind over befolkningen.

Nyt månedligt zoom-møde for betalende medlemmer

Jeg har besluttet at lave et zoom-møde for de over 50 betalende medlemmer her på min Substack-kanal “Illusionen om Danmark”.

Dem som har valgt at være betalende medlemmer her på bloggen, er også dem der mener at der er værdi i at lytte til de ord jeg har ytret offentligt i over 4 år, og de medfølgende aktiviteter jeg har sat og sætter i gang. Så den tillid vil jeg gerne honorere, ved at facilitere denne vigtige debat om hvordan vi skal klare os, når/hvis “Schwabberen” får ret.

Er du ikke betalende medlem endnu, så kan du blive det nu. Du kan vælge at betale 55 kr. månedligt, eller 525 kr. årligt. Skulle du være så fattig at du umuligt kan betale det beløb, men føler at du har behov for at være med på zoom-møderne, så forærer jeg dig de næste 3 måneders betalt medlemskab gratis. Blot send mig en e-mail med lidt information om din situation på flemming@de3fiktioner.dk.

Tryk på knappen for at blive betalende medlem!

Illusionen om Danmark is a reader-supported publication. To receive new posts and support my work, consider becoming a free or paid subscriber.

Første zoom-møde på onsdag 10/4 kl. 16-17

Tirsdag aften sender jeg et zoom-link ud til alle de betalende medlemmer, som så får mulighed for at deltage i zoom-mødet om onsdagen.

ZOOM MØDE FOR ALLE BETALENDE MEDLEMMER

Onsdag d. 10. april Kl. 16-17

Zoom-link bliver sendt ud til alle betalende medlemmer tirsdag aften!

Mødet bliver optaget på video, men vil kun blive delt med de andre betalende medlemmer, og vil ikke blive lagt offentligt ud på nettet.

Husk at du altid kan lave et alias-navn når du er logget ind på zoom-mødet og undlade at bruge video, så du på den måde kan bevare fuld anonymitet, hvis du har behov for det.

Emnet for første zoom-møde er “hvordan kommer jeg i gang?”

Det kan virke som en helt uoverskuelig proces at gå i gang med, så emnet for første møde er helt enkelt en ‘oppefra og ned’-tilgang:

  • Hvordan kommer jeg i gang med at preppe for fremtiden!

  • Hvor er det vigtigste sted at starte?

  • Hvor skal jeg bo og hvordan skal jeg bo?

Jeg håber at se rigtig mange på mødet og glæder mig til debatten og diskussionen om et emne som flere og flere danskere (uanset om de erklærer sig vågne) er begyndt at interessere sig for.



3 Comments
Illusionen om Danmark
Podcast-serien "Illusionen om Danmark"
I denne podcast-serie vil jeg dele de mange informationer som jeg støder på i mit arbejde med at afdække hvad Danmark er for et land, og hvordan det i virkeligheden fungerer. Det afdækker jeg i bøgerne i trilogien "Illusionen om Danmark" og bogen "Illusionen om Grundloven".
Jeg laver disse podcast så du kan lytte til dem på farten, og forhåbentlig blive meget klogere på dit land.
Hvis ikke vi danskere ved hvor vi står (og det gør vi desværre ikke i særlig høj grad!) hvordan kan vi så vide i hvilken retning vi skal gå?
Kend dit land og dets fortid, og du vil kunne forstå hvor du er i nutid!